vrijdag 9 december 2011

Hij is af....

Na een week zonder internet en telefoon kan ik eindelijk weer op mijn eigen blog.
Dus had ik afgelopen week meer tijd voor de naaimachine en de haaknaald.
Het vestje waar ik mee begon zoals jullie gezien hadden is eindelijk af, hij is iets te groot geworden maar hij is wel heel leuk geworden en leuk om te doen.
Inmiddels ben ik samen met janneman aan een hele leuke give a way begonnen voor jongetjes!!!
Eindelijk wat we zagen alleen maar super leuke give away's voor meisjes.
Maar goed later meer hierover.
Inmidels heb ik ook kikkerstof gekregen van lydia, Lydia heel erg bedankt daarvoor.
Als het af is laat ik het zien.

5 opmerkingen:

  1. Je vestje ziet er leuk uit! En ik ben heel erg benieuwd naar de give away voor boys. M'n jongens zijn vaak boos dat er nooit eens iets voor hun is, hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zoet en lief. Mooi weekend toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer mooi! Deze deze zou ik ook wel willen maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen