woensdag 5 oktober 2011

Herfst . . .

Na een paar mooie, warme dagen is de herfst nu toch begonnen, deze had ik al gemaakt leuk en snel om te maken.
Ik vond ze op: http://annemarieshaakblog.blogspot.com/2011/08/monday-pattern-day-acorns.html
Ze zijn super simpel te maken.
1. Haak 6V in een magische ring. (Als je niet weet hoe dat moet: haak 2L, haak dan 6V in de 2e steek vanaf de naald. Ga daarna verder met 2.) (6)
2. Elke steek meerderen. (12)
3. 12V.
4. 12V.
5. 12V.
6. 12V.
7. 12V.
8. 12V.
9. Minderen door elke twee steken samen te haken. (6) Afhechten.
Als je de eikel aan een touwtje in (bijvoorbeeld) een tak of een (kerst)boom wilt hangen, lijm 'm dan vast in het hoedje.
Succes allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. Ik heb deze maar even aan mijn favorieten toegevoegd. Want ze zijn te leuk om te vergeten!
    Arrianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, heel mooi! Lijkt mij niet simpel:;

    BeantwoordenVerwijderen