maandag 10 oktober 2011

En nu eens aan de slag . . .

Al een tijdje geleden had ik allemaal ideetjes voor kleding voor m'n dochter.
Maar het maken daar kwam het niet van, ik kon me eigen er niet toe zetten om te beginnen.
Ik was al naar twee stoffen beurzen geweest maar van de donkere winterstoffen werdt ik niet vrolijk.
Maar nu is het eindelijk zo ver het eerste winter rokje is klaar.
Gemaakt van allemaal lagen stof, o.a. de paarse streep stof was een oud overhemd van papa.
Nu nog een shirtje erop kopen en klaar zijn we, op naar het volgende project dat wordt een jurk maar het liefst met een wijde draairok, hummmm . . . dat wordt nog even zoeken naar het juiste patroon.

7 opmerkingen:

  1. Wauw!!! Heel knap!! Is wel een heel werk geweest...Maar is de moeite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht-exemplaar! Heel mooi! Voor echte meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een lekker vrolijk rokje!!! Heerlijk om naar te kijken!

    Groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Maar het lijkt me wel een heel werkje?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf-onze dochter heeft ook zoiets-laten maken-het staat zo vrolijk-knap gemaakt-xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw... zag gisteren ook zo'n rok, genaamd mimpi voor 60 euro. Ik sloeg de foto op voor inspiratie, hij is gelijk aan deze! Hoewel deze NOG leuker is. Je blog is ook leuk, ik word volger!
    Kijk je ook even bij mij, er loopt nog een give away!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor jullie leuke reacties!
    Mijn dochter draagt hem ondertussen al met veel plezier, ik kan het jullie aanraden om hem ook te maken van lapjes stof die je nog hebt liggen.
    En dan ben je heel, veel goedkoper uit dan 60 euro.
    En het is nog leu om te maken ook.

    BeantwoordenVerwijderen