vrijdag 9 september 2011

Mag ik jullie voorstellen . . .

Een tijd geleden heb ik jullie al eens laten weten dat ik een vriendin heb die een borduurstudio heeft.
We hebben elkaar leren kennen uit de tijd dat ze voor mijn bedrijf de stof voor de kinderstoelen borduurde.
Wat ik ook vroeg niets was te gek ze kan werkelijk alles maken en super mooi.
Inmiddels ben ik gestopt met het maken van kinderstoelen maar wij hebben nog steeds contact en hebben wij veel geborduurde spullen in huis welke van haar hand komen.
Als we elkaar zien of bellen zijn we zo een paar uur verder en weer helemaal geïnspireerd en vol met goede ideeën om van alles te maken.


En nu is het zo ver . . . . . . haar nieuwe site is online JANNEMAN.
En kunnen jullie allemaal zien waarom ze zo geweldig is en wat ze allemaal maakt.


3 opmerkingen:

  1. Amai, dat is de moeite. Een knappe website met prachtige spulletjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig!!! Daar ga ik nog eens snuisteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, hier wordt ik wel een beetje verlegen van. Wat ontzettend leuk. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen