woensdag 21 september 2011

Helemaal blij. . .

Helemaal blij ben ik met mijn nieuwe voetje van Bernina een boventransportvoet nr. 50.
Voorheen waagde ik me niet aan stretch stof maar met dit voetje, geen probleem een echte aanrader.
Het is even een uitgaven  (ik het mijn verjaardags geld ervoor gebruikt) maar ik werdt er helemaal blij van toen dit ik dit jurkje maakte met dit voetje zoefde ik over mijn stof.
Daarbij heb ik een nader voetje gekregen met mijn verjaardag die je op de nr. 50 kan zetten en dan heel dicht, strak langs een kant kan naaien, bij Janneman kan je zien hoe dat werkt.



Daarbij heb ik ook voor het eerst een locker gebruikt die ik te leen heb, het resultaat is dat ik in een middag een jurkje af had. Toen nog even een vestje erbij en het eerste wintersetje was klaar.

3 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat je zo snel kan werken met dat voetje. Ik gebruik hem zelf voor andere doeleinden (quilten), maar ik ga nu toch echt ook een keertje met tricot aan de slag. Zeker nu ik van jou weet hoe goed het gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat jurkje met vestje! Ze staat er prachtig mee! En aan 'r snoetje te zien, is er ook erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen