woensdag 7 september 2011

Feest met een recycle plastic zak.

Afgelopen tijd heben we veel feest gevierd, de verjaardag van mezelf en onze dochter.
Onze dochter is in de zomervakantie jarig, dus vierden we het voor de vakantie op school en hadden we aansluitend het kinderfeestje en was ze echt jarig in Frankrijk.
Toen we terug kwamen vierden we het voor vrienden en familie, daarna was ik jarig en over een paar weken papa.
Een tijd geleden heb ik al vlaggetjes gemaakt die zowel buiten als binnen gebruikt kunnen worden doordat ze van geplastificeerde stof gemaakt zijn en een . . . . . . plastic zak.
De plastic zak kwam van de kinderkleding winkel Name-it, ik vond de opdruk van de tas zo leuk dat ik heb bewaard had en later heb verwerkt in de vlaggetjes.
Elke keer blijf ik ze leuk vinden als we ze weer ophangen.
Daarbij waren ze ook super makkelijk te maken.
Dus als je een keer een leuk plastic zak met opdruk tegen komt, bedenk je dan voor je hem weggooit!

3 opmerkingen:

  1. Wauwh! Schitterend idee! Maar jij had precies wel een hele leuke zak!
    Dat ga ik zeker en vast ook eens maken, eerst nog eens grabbelen in de box met zakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! inderdaad een hele leuke plasticzak, zijn echt hele gezellige slingers geworden.

    Groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen