vrijdag 23 september 2011

Daar zit ik dan . . .

Tja, daar zit ik dan, met mijn been omhoog.
Ik had deze week getraint bij mijn fysiotherapie en iets is er niet goed gegaan.
Nu zijn mijn onderbeen spieren overbelast, resultaat: veel pijn en vocht in mijn onderbeen ofwel rust houden.
Tja en dat gaat wel lukken met een gezin en een man die morgen jarig is, niet dus . . .
Maar goed, vanmorgen ben ik even gaan zitten i.p.v. taarten bakken en dat zag er ongeveer zo uit.
T.v aan met Koffietijd, mijn haakwerk op schoot, kon ik eindelijk de sjaal afmaken. en het kussentje met het borduurwerk van mijn oma bij mijn been.
Ofwel verplichte rust, maar die is nu voorbij ik ga de kids weer uit school halen . . .

1 opmerking:

  1. Aiaiaiattoch! Veel beterschap!
    Het voordeel eraan is wel dat je haakwerk nu aardig opschiet!

    BeantwoordenVerwijderen