maandag 15 augustus 2011

Stoffen swap . . .

Soms koop je wel eens een stofje, gewoon omdat hij mooi is maar wat jer mee gaat doen weet je nog niet.
En maanden later ligt hij ernog en weet je eigenlijk niet meer wat je er zo leuk aan vond.
Ik denk dat nu wat duidelijker is geworden wat in leuk vind, retro stofjes!
Dus hier een aantal stoffen die ik niet gebruik, WILLEN JULLIE SWAPPEN?



De stoffen hebben allemaal verschillende afmetingen.
Van boven naar beneden.
Hollandse stof  124 x 95, Stip stof  92 x 50, Bloemstof (stijve stof) 150 x 50
Kabouter stof  140 x 25, Ruitstof (flanel) 150 x 180, Medaillon stof 145 x 100 en als laatste de
oud rose meubel stof 140 x 106.
Mail me evenals je iets leuks ziet,  wie weet hebben jullie een stofje liggen die ik graag zou gebruiken.
Wat wil maken is een rokje zoals ik heb gezien bij smilerynker.dk de stofjes die ze gebruikt zijn geweldig.

5 opmerkingen:

  1. Tof idee... ik zie het medaillon stof wel zitten, ik heb wel wat stofjes liggen die ik wil / kan ruilen, laat maar weten naar waar ik foto's kan sturen, zodat je kan beslissen of het de moeite is om te ruilen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal eens tussen mijn stofjes kijken en foto's maken ok?
    Zoek rood/wit/blauwe stofjes voor kussns die ik nog wil gaan maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat medaillonstofje is ontzettend gaaf. Als je er met Kaatje niet uitkomt, houd ik me daarvoor aanbevolen. Verder lijkt dat Flanelstofje me ook heerlijk. Wat is je mailadres zodat ik wat foto's kan sturen? Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De Hollandse stof is leuk, maar ik zou ook helemaal niet weten wat ik er mee naaien moet. Veel succes met het swappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi, ik vind de blauwe stof met witte stip wel leuk. Als daar nog niemand voor is hou ik me aanbevolen.
    Laat maar even weten, ik kan wel eens even neuzen tussen mijn lappen voor je.
    Groetjes MaManon

    De retro stof heb ik wel heb liggen is wel wat dikker en steviger, soort gordijn stof, maar heb er eerder al een jurk voor isabel van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen