vrijdag 29 juli 2011

Jongens kamer

Eindelijk eens iets voor jongens op mijn blog, over het algemeen kom je op blog het meest dingen voor meisjes tegen.
Ik zag op verschillende blogs kamertjes verschijnen maar vooral van meisjes ik dacht ik laat jullie die van onze zoon zien.
Op de eerste foto staat zijn vorige bed, een oud ledikant wat we with wash geschilderd hebben.
Omdat de slaapkamer erg groot was en het bed nog zo "klein" leek in de ruimte heb ik er een tent omheen gemaakt de met een kartrol omhoog gehouden werdt.



Na een aantal jaren wilde hij een hoogslaper, we hebben zijn bed verkocht op marktplaats en op marktplaats een hoogslaper ervoor terug gekocht.
Deze hebben we geschilderd en een hut gemaakt van steigerhout.
Inmiddels heb ik aan de binnenkant ook gordijntjes gemaakt voor de sterraampjes.
En wat denk je . . . hij slaap dus niet op het bovenste bed maar in de hut.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kamer zeg, zowel met het oude bedje als de hoogslaper met "luiken". Echt prachtig!
    Mijn zoontje zou ook wel in zo'n mooie hut willen slapen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kamer! En een grote kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk het bed. Nu wil ik graag ook zulke luiken maken voor mijn dochter.. Geen sterretjes maar hartjes.
    Kunt u mij vertellen waar ik dit beslag kan halen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Boumans78,
    Het beslag hebben we gewoon bij de bouwmarkt gekocht, weet niet meer precies welke, ik denk de praxis.
    Ik hoop dat ik je op weg heb kunnen helpen.
    Heb jij ook een blog? en is Boumans je achtenaam?

    BeantwoordenVerwijderen